Przejdź do treści
W trosce o dostępność naszych usług umożliwiamy skorzystanie z tłumacza języka migowego dla osób głuchych i niedosłyszących. Dzięki temu rozwiązaniu nasi Klienci mogą w wygodny sposób porozmawiać z doradcą bankowym przy wsparciu tłumacza PJM (Polskiego Języka Migowego).
Kliknij w przycisk poniżej, aby połączyć się z tłumaczem języka migowego:
Połączysz się z profesjonalnym tłumaczem języka migowego, który pomoże Ci w rozmowie z naszym konsultantem.
Usługa jest bezpłatna i dostępna w godzinach pracy infolinii oraz oddziału dedykowanego do obsługi w PJM (mapa dostępności placówek)
Poniedziałek–Piątek: 9:00–15:00
Z usługi mogą skorzystać osoby:
głuche,
niedosłyszące,
posługujące się Polskim Językiem Migowym.
Pełna dostępność – bez barier komunikacyjnych.
Wsparcie na każdym etapie – od informacji po obsługę bankową.
Profesjonalni tłumacze – z doświadczeniem w kontaktach z instytucjami.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dodatkowego wsparcia, możesz również skontaktować się z nami mailowo: sekretariat@wbschelm.pl
Centrala Banku – Sekretariat
tel.: 82 562 15 55, 82 562 15 56
e-mail: sekretariat@wbschelm.pl
Kod SWIFT Banku: POLUPLPR